Vše o nákupu na NaMora

Po kliknutí na následující odkazy a ikony najdete veškeré důležité informace, které se týkají  našich výrobků, možností nákupu a vytvoření objednávek. Odkazujeme zde také na naše obchodní podmínky, zásady ochrany osobních údajů, průběh reklamace a vrácení zboží. Zjistíte zde také informace o věrnostních slevách a o tom, jak slevový systém funguje.

Otázky a odpovědi

Vše, co vás může zajímat o zboží, použitých materiálech, používání zboží a péči o ně.

Doprava a platba

Způsoby, kterými můžete objednávku uhradit, kdy a kam vám objednané zboží doručíme.

Slevový systém

Jaké slevy u nás můžete získat a jakým způsobem systém funguje.

Reklamace a vrácení zboží

Jak reklamovat zakoupené zboží, v jakém případě a jak je možné zboží vrátit.

Správa osobních údajů

Jaké osobní údaje od vás získáváme, jak je chráníme a jak s nimi nakládáme.

Používání souborů cookies

Co jsou to cookies, jaké konkrétní a k čemu je používáme a jak je můžete ovlivnit.

Obchodní podmínky

Pravidla obchodního vztahu, který vznikne odesláním objednávky.

Otázky a odpovědi

Vše, co vás může zajímat o nákupu, platbě, dopravě, použitých materiálech,  výběru zboží, a péči o ně.

Otázky k nákupu

V případě platby kartou nebo okamžitým převodem (pomocí platební brány GoPay) objednávku zpracováváme a zboží odesíláme zpravidla následující pracovní den. U objednávek s volbou bezhotovostní platby (klasickým bankovním převodem) s odesláním zásilky čekáme na připsání platby na náš účet. V každém případě se vždy snažíme reagovat co nejrychleji, abyste na balíček nemuseli dlouho čekat.

Zboží můžete vrátit, pokud jste jej u nás koupili přes e-shop a jste fyzická osoba. Odstoupit od smlouvy můžete bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Více o tom, jak v takovém případě postupovat se dočtete na stránce věnované reklamacím a vrácení zboží

Jsme tady pro vás a neváhejte se na nás obrátit. Můžete nám buď napsat e-mail na adresu obchod@namora.cz, nebo zavolat na telefonní číslo (+420) 777 757 790.

Na výběr máte hned několik možností. Nejrychlejší je on-line platba kartou nebo okamžitý převod přes platební bránu GoPay. Další variantou je klasický bezhotovostní bankovní převod a při volbě osobního předání zboží můžete zaplatit v hotovosti při převzetí balíčku. Další informace najdete na stránce věnované dopravě a platbám. Bohužel jsme museli opustit zasílání zboží na dobírku kvůli nezanedbatelnému množství nevyzvednutých zásilek.

Objednávky odesíláme buď prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny. U obou dopravců si pak můžete zvolit, jestli chcete balíček doručit na Vaši adresu, nebo na výdejní místo. Vždycky máte kontrolu nad tím, kde se zrovna odeslané zboží nachází a kdy k Vám dorazí. Další informace najdete na stránce věnované dopravě a platbám.

Vracejících se zákazníků si velice vážíme protože víme, jak je složité nového zákazníka získat. Proto nabízíme věrnostní slevový systém, ve kterém můžete získat trvalé slevy od 3% (za pouhou registraci v e-shopu) až po 8%. Výše slev je závislá na celkovém objemu objednávek zákazníka.

S největší pravděpodobností nejste ke svému účtu přihlášeni. Poznáte to tak, že v pravém horním rohu obrazovky vidíte odkaz „Můj účet“. Pokud se vám v tomto místě zobrazuje ikona postavičky, klikněte na ni a přihlaste se. V případě, že to z jakéhokoli důvodu nepomohlo nebo si nejste něčím jistí, napište nebo zavolejte nám.

Otázky ke zboží

Při výrobě svíček NaMora používáme výhradně přírodní vosky, do kterých nepřidáváme žádná barviva, vůně ani přísady na zlepšení hoření. Knoty používáme bavlněné, v některých je vetkané malé množství papíru. Prostě u nás koupíte čistě přírodní produkt bez jakýchkoli chemických přísad.

S našimi svíčkami není nutné zacházet nijak speciálně, samozřejmě je potřeba dodržovat obecná bezpečnostní doporučení. Pokud ale chcete, aby vám svíčky přinášely co největší radost po co nejdelší dobu, doporučujeme si přečíst článek věnovaný tomu, proč a jak o svíčky pečovat.

Velmi dlouho jsme zvažovali, jestli vyrábět i vonné svíčky (s přírodními éterickými oleji), ale upustili jsme od toho. Přijde nám daleko vhodnější si zapálit přírodní neparfémovanou svíčku, a když si chcete dopřát trochu přírodní vůně, tak k tomu použít esenciální olej v aromalapmě nebo difuzéru. Proto jsme namísto vonných svíček zařadili do prodeje éterické oleje a difuzéry.

Obě možnosti představují podstatně ekologičtější volbu než parafínové svíčky.  Při hoření produkují méně emisí, jsou ekologicky odbouratelné a mají výrazně delší dobu hoření než klasické svíčky s obsahem parafínu.

Svíčky z palmového vosku mají tvrdší strukturu než svíčky sójové a jsou proto vhodnější pro výrobu volně stojících svíček. Díky vyššímu bodu tání také hoří pomaleji a tedy déle než sójové svíčky.

Sójové svíčky jsou naopak považovány za ekologičtější variantu kvůli tomu, že výroba palmového vosku bývá spojována s odlesňováním a ztrátou biotopu. My se to snažíme řešit používáním palmového vosku s certifikací RSPO (původ vosku z udržitelných zdrojů).

Nobilis Tilia je už od roku 1994 průkopníkem přírodní aromaterapeutické kosmetiky v Čechách.  Už řadu let sami používáme jejich produkty a jsme s nimi maximálně spokojeni. Proto, když jsme se rozhodli pro prodej esenciálních olejů, nám přišlo samozřejmé oslovit právě tuto ryze českou firmu, sídlící v překrásné krajině na hranicích Národního parku České Švýcarsko.

Potřebujete poradit?

Nenašli jste informace, které hledáte, potřebujete poradit s výběrem svíčky nebo si něčím nejste jistí? Neváhejte nás kontaktovat.

Nákupní košík
Přejít nahoru